  • 1. Data: 2011-03-26 07:37:29
    Temat: Ujecie PIT8C w PIT37
    Od: Sws <s...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow

    Rozliczam PIT37 i oprocz PIT11 (z umowy o prace i umowy o dzielo) mam
    jeden PIT8C za nagrode rzeczowa w wysokosci 482,00 zl. Czy od takiej
    nagrody nalezy odprowadzic podatek w wysokosci 10% czy 18% ? Jak mozna
    to ustalic prawidlowo ?

    Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Z powazaniem
    M.K.

  • 2. Data: 2011-03-26 11:10:10
    Temat: Re: Ujecie PIT8C w PIT37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sws" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rozliczam PIT37 i oprocz PIT11 (z umowy o prace i umowy o dzielo) mam
    > jeden PIT8C za nagrode rzeczowa w wysokosci 482,00 zl. Czy od takiej

    A jak jest dokladnie napisane w PIT-8C?
    Kwota 482 to jest faktycznie wartosc tej nagrody, czy tez tyle wynosil
    podatek od tej nagrody, zaplacony przez organizatora?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-03-26 15:10:04
    Od: Sws <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Kwota 482 to jest faktycznie wartosc tej nagrody, czy tez tyle wynosil
    > podatek od tej nagrody, zaplacony przez organizatora?

    Witam

    Kwota jest wpisana w sekcji D Pitu 8C i jest to Przychod = 482 zł czyli
    jest to wartosc nagrody.

    Pozdrawiam
    M.K.

  • 4. Data: 2011-03-27 01:11:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/26/2011 10:10 AM, Sws wrote:

    > Kwota jest wpisana w sekcji D Pitu 8C i jest to Przychod = 482 zł czyli
    > jest to wartosc nagrody.

    jakoś nie wierzę.
    co jest w opisie?

  • 5. Data: 2011-03-27 11:49:57
    Od: Sws <s...@p...onet.pl>

    > jakoś nie wierzę.
    > co jest w opisie?

    Witam

    W PIT-8C w sekcji D w kolumnie "Rodzaj przychodu" jest wpisane: "Nagroda
    w programie Atlas Fachowiec" a w kolumnie "Przychód" wartosc: 482,00 zl.
    Pozostale pola dotyczace kwot sa puste.

    M.K.

  • 6. Data: 2011-03-27 11:58:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/27/2011 6:49 AM, Sws wrote:

> [...]
    >
    > W PIT-8C w sekcji D w kolumnie "Rodzaj przychodu" jest wpisane: "Nagroda
    > w programie Atlas Fachowiec" a w kolumnie "Przychód" wartosc: 482,00 zl.

    wpisac w wierszu inne.
    i jedna drobna różnica pit-36, nie 37, chociaz pewnie nikt nie
    zauwazylby roznicy jakbys to zrobil na 37. A nawet oczekuj zdziwienia ze
    strony panienek w US, ze zanosisz pit-36

  • 7. Data: 2011-03-27 12:15:42
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-27 13:49, Sws pisze:

> [...]
    >
    > W PIT-8C w sekcji D w kolumnie "Rodzaj przychodu" jest wpisane: "Nagroda
    > w programie Atlas Fachowiec" a w kolumnie "Przychód" wartosc: 482,00 zl.

    Od tej nagrody potrącony już miałeś podatek, więc PIT-a jeśli o to
    chodzi-nie robisz.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-03-27 12:29:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/27/2011 7:15 AM, animka wrote:

    > Od tej nagrody potrącony już miałeś podatek

    skąd wiesz?

  • 9. Data: 2011-03-27 13:00:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Od tej nagrody potrącony już miałeś podatek, więc PIT-a jeśli o to
    >chodzi-nie robisz.

    Od nagrody rzeczowej?
    Czyli co - wygral parasol i mu utracili rączkę w ten sposob potracajac
    podatek?
    Moze po raz pierwszy pomysl, zanim cokolwiek napiszesz.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2011-03-27 13:22:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>