  • 1. Data: 2005-07-13 10:25:21
    Temat: Lokaty w banku
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Witam .

    Problem :
    - w przypadku klasycznego kowalskiego od lokaty w banku placi sie belkowe
    (19 czy tez 20%)
    - w przypadku firmy ktora nadmiar gotowki wrzuca na lokate.... wlasnie ..
    jak to wyglada ?

    jesli jako firma zaloze lokate to :
    a) zabierane jest "belkowe" i 80-81% wraca do mnie i _koniec_
    b) zabierane jest "belkowe" i 80-81% wraca do mnie ale jednoczesnie te
    ostetki to dochod firmy a wiec poraz DRUGI podatek ?
    c) wogole nie jest pobierane "belkowe" i odsetki nie sa wliczane w dochod
    firmy i nie placi sie od lokaty _ZADNEGO_ podatku ( osobiscie opcja C dosc
    nieprawdopodobna ale takie info uslyszalem w b. rachunkowym)
    d) jakies inne kombinacje mozliwe w naszym kraju ?:)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-13 10:31:57
    Temat: Re: Lokaty w banku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    some1 wrote:

> [...]
    > dosc nieprawdopodobna ale takie info uslyszalem w b. rachunkowym)
    > d) jakies inne kombinacje mozliwe w naszym kraju ?:)

    d - wogóle nie jest pobierane "belkowe" i odsetki doliczasz do dochodu
    firmy