  • 1. Data: 2005-07-13 08:28:14
    Temat: JAKA STAWKA VAT??
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Czy jezeli sprzedaje towar firmie niemieckiej, a firma niemiecka pozniej
    odsprzedaje ten towar innej firmie polskiej, to moge zastosowac stawke 0%?
    Chodzi o to, że towar nie bedzie fizycznie wywieziony z Polski. Mam go
    sprzedac firmie niemieckiej, ale zawezc do innej miejscowosci w Polsce.
    Troche to zakrecone, ale tak musi byc.

    Adam

  • 2. Data: 2005-07-13 11:18:58
    Temat: Re: JAKA STAWKA VAT??
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > bylo wałkowane wiele razy - ogolna konkluzja jest taka ze nie mozna - to
    > towar ma przekroczyc granice wewnaterzunijna a nie swistek papieru w
    > postaci faktury

    Oki dzieki jakos nie moglem znalezc, a z przepisow tak wlasnie mi wyszlo.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2005-07-13 11:33:21
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>