  • 1. Data: 2002-01-12 19:35:55
    Temat: pit 37 .. pytanie
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    na pit-11 sa dwie pozycje 74(wydatki na ubez. emeryt) i 75 (wydatki na
    ochrone zdrowia)

    na pit-37 mamy 2 miejsca do ktorych one pasuja:

    G, pole 98 - skladki na ubezpieczenia spoleczne
    oraz
    I, 112 - skladki na powszechne ubezpieczenia zdrotne

    rozumiem ze postepuje dobrze wpisujac sume (zakladajac wiele pit-11)
    pit11-pole 74 wpisuje do pit37-pole 98
    --||-- 75 --||-- 112

    prawda to czy nie ?

    Jak ma sie do tego 3 filar itp ... rozumiem ze nie ma okazji brac udzialu 8-)

    --
    \_/
    mo0! ( _ ) -(_)-

  • 2. Data: 2002-01-14 15:14:54
    Temat: Re: pit 37 .. pytanie
    Od: "Basia" <p...@w...pl>

    Adam Obszynski napisał(a) w wiadomości: <3...@f...pl>...

> [...]
    >
    >prawda to czy nie ?
    >
    >Jak ma sie do tego 3 filar itp ... rozumiem ze nie ma okazji brac udzialu

    Masz racje tylko troszeczke pomyliles numerki zamiast 74 powinno byc 73 no i
    wtedy reszta sie zgadza.
    Pozdawiam
    Basia

  • 3. Data: 2002-01-14 15:31:09
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    > 8-)
    >
    > Masz racje tylko troszeczke pomyliles numerki zamiast 74 powinno byc 73 no i
    > wtedy reszta sie zgadza.

    U mnie na polu 73 nie ma nic a pole 74 nazywa sie wlasnie wydatki na uebz.
    emerytalne itp...

    moze pracodawca ma jakis dziwny program ?

    > Pozdawiam
    > Basia

    AWO

  • 4. Data: 2002-01-15 10:27:27
    Od: "Basia" <p...@w...pl>

    Adam Obszynski napisał(a) w wiadomości: <3...@f...pl>...

    >U mnie na polu 73 nie ma nic a pole 74 nazywa sie wlasnie wydatki na uebz.
    >emerytalne itp...
    >
    >moze pracodawca ma jakis dziwny program ?
    Najprawdopodobniej tak moze ma w programie stary wzor PIT-u.
    Pozdrawiam
    Basia

  • 5. Data: 2002-01-15 10:42:51
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    > no i

    > Najprawdopodobniej tak moze ma w programie stary wzor PIT-u.

    Czy mam wymagac nowego wzoru czy moge zostawic taki ?
    (chodzi mi glownie o ew. problemy z US)

    --
    \_/

  • 6. Data: 2002-01-15 13:19:50
    Od: "Basia" <p...@w...pl>

    Adam Obszynski napisał(a) w wiadomości: <3...@f...pl>...

    >Czy mam wymagac nowego wzoru czy moge zostawic taki ?
    >(chodzi mi glownie o ew. problemy z US)
    Zostaw taki jaki masz to nie Ciebie US bedzie scigal tylko pracodawce.
    Pozdrowienia