  • 1. Data: 2009-09-21 09:02:55
    Temat: Magazyn firmy zagranicznej w Polsce
    Od: "Podatnik" <w...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Czy firma zarejestrowana na terenie Niemiec może mieć magazyn na terenie Polski?
    Czy musiałaby zarejestrować działalność w Polsce.

    Pzdr

  • 2. Data: 2009-09-21 11:32:47
    Temat: Re: Magazyn firmy zagranicznej w Polsce
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-09-2009 o 11:02:55 Podatnik <w...@w...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Czy firma zarejestrowana na terenie Niemiec może mieć magazyn na terenie
    > Polski?
    > Czy musiałaby zarejestrować działalność w Polsce.

    Dużo nie pomogę, ale zobacz sobie umowę o unikaniu
    podwójnego opodatkowania między oboma krajami,
    jeśli jest taka jak inne które widziałem, to o
    kwestii opodatkowania w przypadku posiadana magazynu
    coś tam powinno być napisane.

    --
    Tomek