    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Majątek DG
    Date: Sat, 13 Dec 2003 16:39:55 +0000 (UTC)

    Czy sprzedaż składników majątku firmy nie będących środkami trwałymi musi
    się odbywać po cenach rynkowych? Tata zawiesza DG, więc chcę od niego
    odkupić rzeczy typu drukarka, komputer itp., żeby mieć podstawę do
    wrzucania w koszty materiałów eksploatacyjnych itp. Ponieważ to w rodzinie,
    to i tak jest 'co wlał to wylał' niezależnie od kwot, niemniej wolałbym to
    kupić tanio, bo nie chcę taty wpędzić w próg podatkowy. No właśnie, tylko
    nie wiem, czy mogę?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl