  • 1. Data: 2003-12-13 16:39:55
    Temat: Majątek DG
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Czy sprzedaż składników majątku firmy nie będących środkami trwałymi musi
    się odbywać po cenach rynkowych? Tata zawiesza DG, więc chcę od niego
    odkupić rzeczy typu drukarka, komputer itp., żeby mieć podstawę do
    wrzucania w koszty materiałów eksploatacyjnych itp. Ponieważ to w rodzinie,
    to i tak jest 'co wlał to wylał' niezależnie od kwot, niemniej wolałbym to
    kupić tanio, bo nie chcę taty wpędzić w próg podatkowy. No właśnie, tylko
    nie wiem, czy mogę?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2003-12-15 12:21:47
    Temat: Re: Majątek DG
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > rodzinie, to i tak jest 'co wlał to wylał' niezależnie od kwot, niemniej
    > wolałbym to kupić tanio, bo nie chcę taty wpędzić w próg podatkowy. No

    To niezbyt bezpieczne...

    .

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-12-15 12:48:58
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <brk8p2$bs5$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>, bosz wrote:

    > To niezbyt bezpieczne...

    Dlaczego? W związku z tym jak ustalić ceny? Jakieś takie 'przyzwoite', czy
    też może koniecznie wyższe od ceny zakupu (to chyba bez sensu, bo przecież
    wszystko traci z czasem na wartości)?
    --
    Samotnik