  • 11. Data: 2010-11-11 13:17:01
    Temat: Re: [OT] Re: Majątek osobisty a wspólność majątkowa - kto kupi mieszkanie - żona czy małżeństwo ?
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 11.11.2010 11:30, Piotrek wrote:

    > Czepiasz się!
    >
    > Nie to żebym był fanem akurat tej party line, ale chcąc być
    > sprawiedliwym to w standardowych przypadkach mają nawet spore skupienie
    > trafień, że tak się posłużę terminologią wojskową.
    >
    > Natomiast od niestandardowych przypadków to mają ekspertów, cokolwiek
    > miałoby to znaczyć.
    >
    > Jedyny problem polega na tym, że IMHO (jeszcze?) nie nauczyli się
    > odróżniać jednych przypadków od drugich ;-)

    To akurat proste - po zadaniu niestandardowego pytania:
    1) nastaje cisza
    2) włącza się melodyjka
    3) słychać sapanie

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2010-11-11 13:25:16
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/11/2010 7:17 AM, tomek wrote:
    > To akurat proste - po zadaniu niestandardowego pytania:
    > 1) nastaje cisza
    > 2) włącza się melodyjka
    > 3) słychać sapanie

    wlasnie nie.
    po zadaniu pytania pada losowa odpowiedz, ktora wydaje sie pani
    najbardziej dopasowana do zbioru pytan i odpowiedzi, ktore juz zna.
    Nie da sie rozroznic czy pani wie co odpowiada, czy tylko wydaje jej
    sie, ze wie.

  • 13. Data: 2010-11-11 13:31:10
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 11.11.2010 14:25, witek wrote:

> [...]
    > najbardziej dopasowana do zbioru pytan i odpowiedzi, ktore juz zna.
    > Nie da sie rozroznic czy pani wie co odpowiada, czy tylko wydaje jej

    Więc miałem bardziej niestandardardowe pytania niż Ty :-)
    Ale co do zasady zgoda - poleganie na KIPie rozsądne nie jest, aby nie
    użyć mocniejszych słów.

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2010-11-11 14:39:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-11-11 14:17, tomek wrote:
    > 3) słychać sapanie

    Czy aby na pewno nie pomyliłeś numeru party line? ;-)

    Piotrek

  • 15. Data: 2010-11-11 16:41:16
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 11.11.2010 15:39, Piotrek wrote:

    > Czy aby na pewno nie pomyliłeś numeru party line? ;-)

    Nie, wykręciłem dobry numer - do burd*** ;)

    --
    Tomek