  • 1. Data: 2004-06-19 18:57:18
    Temat: Mała Firma z Rzepy
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    Chetnie odkupie KPiR która była w Rzepie 8 czerwca. Niestety nie udało mi
    się jej dostać.
    Czy ma ktoś do odstapienia 1 szt.?

    przemek

  • 2. Data: 2004-06-19 19:14:46
    Temat: Re: Mała Firma z Rzepy
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "renosoft" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chetnie odkupie KPiR która była w Rzepie 8 czerwca. Niestety nie udało mi
    > się jej dostać.
    > Czy ma ktoś do odstapienia 1 szt.?

    IMHO niewarto.

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-06-19 19:56:28
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "renosoft" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > IMHO niewarto.

    Dlaczego?
    Pisza że nie jest taka najgorsza a dla małej firmy wystarczy (a właściwie to
    chcę się tym pobawić

    przemol

  • 4. Data: 2004-06-19 22:04:54
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu>

    renosoft wrote:
    > Dlaczego?

    Też jestem ciekaw.

    > Pisza że nie jest taka najgorsza a dla małej firmy wystarczy (a właściwie to
    > chcę się tym pobawić

    Nie masz starszej wersji? Można upgrade'ować do najnowszej.

    A czy warto... od początku roku używam oficjalnie. Cały poprzedni rok
    nieoficjalnie przemieliłem i stwierdziłem właśnie, że warto.

    Brakuje mi tylko wersji pod Linuxa... :-(((

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 5. Data: 2004-06-19 22:07:55
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu>

    renosoft wrote:
    > Chetnie odkupie KPiR która była w Rzepie 8 czerwca. Niestety nie udało mi
    > się jej dostać.
    > Czy ma ktoś do odstapienia 1 szt.?

    U nasz (Rzeszów) w dni "podatkowe" (20 lub 25 - pewnie w inne "znaczące"
    również) w US stoi dziumdzia i sprzedaje aktualne Rzepy z dowolnymi
    płytami - m.in. z Małą Księgowością.

    Ewentualnie napisz do Rzepy - powinni sprzedawać archiwalia.

    Jakby co, to przy najbliższej okazji - VAT7 - zaglądnę do US i mogę ci
    kupić. Tylko daj szybko znać, najlepiej na priva.

  • 6. Data: 2004-06-20 07:57:00
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "towarzysz Vader" <n...@d...spamu> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jakby co, to przy najbliższej okazji - VAT7 - zaglądnę do US i mogę ci
    > kupić. Tylko daj szybko znać, najlepiej na priva.

    Jutro polece do naszego kochanego US. Jesli nie bedzie to Cie poproszę.

    renosoft