  • 1. Data: 2007-05-26 11:07:28
    Temat: Mała Księgowość Start i Faktura i Kasa Start - problem z integracją
    Od: e...@w...pl

    Cześć!
    Niedawno zakupiłem właśnie te dwa programy aby prowadzić poprawnie bez
    papierkologii firmę ryczałtową. Ogólnie programy wydają się trochę
    zagmatwane, a instrukcja wszystkiego nie wyjaśnia. Jednakże mam
    problem z integracją Faktury i Kasy START z Małą Księgowością START -
    jej w ogóle nie brak - a myślałem, że jak wystawie fakture w programie
    FiK Start to będzie ona w buforze programu MK Start - czy wie ktoś
    może jak takie operacje się przprowadza? Byłbym wdzieczny za wytyczne.
    Aha uprzedzając wszelkie pytania - to tak programy sa legalne kupione
    z licencją i co tam jeszcze chcecie :]

    Dzięki wielkie za wszystko Tomek S.

  • 2. Data: 2007-05-26 12:30:34
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia 26 May 2007 04:07:28 -0700, e...@w...pl napisał(a):

    > Cześć!
    > Niedawno zakupiłem właśnie te dwa programy [...]
    > Aha uprzedzając wszelkie pytania - to tak programy sa legalne kupione
    > z licencją i co tam jeszcze chcecie :]

    A co na to support?
    Przecież zapłaciłeś - więc ....