  • 1. Data: 2003-05-26 19:33:10
    Temat: Maly problem z ryczltem
    Od: "Maciej Jakub Wilk" <n...@c...spamu>

    Witam

    W biezacym miesiacu przytrafil mi sie problem: pomylilem sie przy obliczaniu
    ryczltu i wplacilem za malo.
    Zorientowalem sie o tym dzis i nie wiem, co robic: zaplacic wiecej w
    nastepnym miesiacu czy moze
    doplacic teraz. Jesli tak, to jak zatytulowac dowod wplaty?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Maciej Wilk

  • 2. Data: 2003-05-26 23:29:47
    Temat: Re: Maly problem z ryczltem
    Od: maruda <m...@b...pl>

    26.05.2003 21:33, osoba o wdzięcznym nicku 'Maciej Jakub Wilk', napisała:
> [...]
    > nastepnym miesiacu czy moze
    > doplacic teraz. Jesli tak, to jak zatytulowac dowod wplaty?

    Zatytułować dopłata. Różnicę wzbogacić odsetkami i wpłacić jak
    najszybciej (zanim ktoś się upomni).