  • 1. Data: 2003-05-26 18:07:06
    Temat: zaokrąglenia na listach płac
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam taki dylemat: Pracownik jest na chorobowym. Chodzi o to jak naliczyć
    wynagrodzenie / zasiłek z poprawnymi zaokrągleniami :
    (Dniówka zaokrąglona do groszy. ) x (%) x (liczba dni)
    czy
    (dniówka zaokrąglona do groszy ) x (liczba dni) x (%) ?
    i ostateczna kwota, czyli kwota zasiłku zaokrąglona do groszy, czy do
    dziesiątek groszy?
    A może jeszcze jakiś inny sposób?
    Druga sprawa:
    Podstawa opodatkowania (dochód?) czyli brutto - składki ZUS - zaokrąglone do
    pełnych zł, czy do 10 gr?
    Bo sama zaliczka na podatek to do 10 gr.
    I czy tak samo, bedzie od umów zleceń jak i od umów o pracę?
    było by miło jakby ktoś podał jakiś mądry przepis.... bo mnie coś te gugle
    nie chcą słuchać
    pozdrawiam
    pawełJ