    From: "Łukasz R" <rostek@lukasz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Miejsce prowadzenia działalności gospodarczej
    Date: Mon, 9 Jan 2006 11:21:42 +0100

    Mam pytanie odnośnie miejsca prowadzenia DG. W urzedzie gminy w wydziale
    ewidencji działalności gospodarczej w formularzu trzeba podać miejsce
    prowadzenia działalności gospodarczej. Ponieważ w moim przypadku będzie to
    sprzedaż przez internet więc miejscem DG będzie mieszkanie (rodziców) w
    którym jestem zameldowany. W urzedzie jest wymóg okazania tytułu prawnego do
    lokalu w którym zamierza się prowadzić firmę. Czy w tym przypadku mam okazać
    rodziców dokumenty potwierdzające własność lokalu? Czy będzie potrzebne
    jeszcze coś co będzie potwierdzało moje zameldowanie?