    From: "Ulek" <q...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Miejsce składania rozliczenia rocznego
    Date: Tue, 11 Apr 2006 19:59:01 +0200

    Witam,

    Jestem zameldowany w małym mieście, ale od jakiegoś czasu pracuję i mieszkam
    w Poznaniu
    (od połowy zeszłego roku w swoim mieszkaniu, na które będę chciał robić
    odliczenia w związku z remontem).
    Niestety jeszcze nie przemeldowałem się do nowego miejsca zamieszkania, a
    teraz przychodzi czas
    rozliczenia rocznego..

    I teraz moje pytanie - co mam teraz zrobić z miejscem rozliczenia rocznego,
    tzn. czy mogę złożyć PIT tak jak dotychczas w moim rodzinnym mieście (adres
    tego urzędu podany jest
    w moim miejscu pracy itd.) czy też powinienem jeszcze teraz zmienić urząd
    skarbowy i złożyć rozliczenie
    roczne w Poznaniu?? (jeśli tak, to jak to należy sprawnie załatwić?)

    A przy okazji drugie pytanie - czy mogę skorzystać z ulgi internetowej,
    jeśli internet mam podłączony w miejscu,
    w którym nie jestem zameldowany?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Maciej.