  • 1. Data: 2002-04-17 11:33:57
    Temat: Młodociani?
    Od: "Darian" <d...@p...onet.pl>

    czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć informacje na temat składek jakie powinno
    się odprowadzać od pracowników młodocianych (dotyczy uczniów II i III roku
    nauki) dokładnie chodzi mi o naliczanie FP i FŚP.
    za wszelkie info z góry dzięki

    dj

  • 2. Data: 2002-04-18 06:42:06
    Temat: Re: Młodociani?
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darian" napisał w wiadomości
> [...]
    > się odprowadzać od pracowników młodocianych (dotyczy uczniów II i III roku
    > nauki) dokładnie chodzi mi o naliczanie FP i FŚP.

    Skladek na FP nie oplaca sie pracownikom mlodocianym zatrudnionym na
    podstawie umowy o prace w celu przygotowania zawodowego.

    Skladka na FGŚP wynosi 0,08 podstawy wymiaru skladek na ubezpieczenia
    emerytalne i rentowe.
    Od 1 marca minimalne wynagrodzenie uczniow wynosi
    I rok - 86,12
    II rok - 107,65
    III rok - 129,19

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-04-18 23:30:34
    Od: "Teresa Rocka" <t...@w...pl>

    Użytkownik Darian <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a9jm9i$7aj$...@n...onet.pl...
    > czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć informacje na temat składek jakie powinno
    > się odprowadzać od pracowników młodocianych (dotyczy uczniów II i III roku
    > nauki) dokładnie chodzi mi o naliczanie FP i FŚP.

    w kazdym oddziale ZUS
    II kl - FP=2,64, FGSP = 0,09
    III kl - FP= 3,16, FGSP = 0,10
    Teresa

  • 4. Data: 2002-04-19 07:03:44
    Od: "Darian" <d...@p...onet.pl>

    "Teresa Rocka" <t...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik Darian <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:a9jm9i$7aj$...@n...onet.pl...
    >
    > w kazdym oddziale ZUS
    > II kl - FP=2,64, FGSP = 0,09
    > III kl - FP= 3,16, FGSP = 0,10
    > Teresa

    właśnie w ZUS-ie powiedziano mi że od pracowników młodocianych nie nalicza
    się FP chyba że ukończyli 18lat, a FGSP zawsze, ale też nie mogą znaleźć
    podstawy prawnej, jeżeli dysponujesz jakimś aktem prawnym to proszę o
    podanie namiarów
    dzięki

    dj

  • 5. Data: 2002-04-22 06:52:22
    Od: "Darian" <d...@p...onet.pl>

    "Damir" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > emerytalne i rentowe.
    > Od 1 marca minimalne wynagrodzenie uczniow wynosi

    wielkie dzięki

    dj