  • 1. Data: 2008-06-04 08:14:18
    Temat: Re: Moge pracowac dla bylego pracodawcy ?
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 04.06.2008 Fantom <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał/a:
    > 4 lata temu bylem zatrudniony na etacik. Zwolnilem sie i zalozylem
    > Dzialanosc gospodarcza. Jestem na podatku liniowym 19%. Od jakiegosc czasu
    > place tez normalny a nie obizony ZUS.

    Ograniczenie w ustawie mowi o swiadczeniu uslug na rzecz podmiotu,
    w ktorym byles zatrudniony w roku podatkowym biezacym lub poprzednim.
    Tak wiec - Ciebie to nie dotyczy juz. Mozesz swiadczyc uslugi na rzecz
    pracodawcy.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 2. Data: 2008-06-04 08:32:01
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 04.06.2008 Piotr [trzykoty] <t...@o...pl> napisał/a:
    > A przypomnisz, w jakiej ustawie?

    To podchwytliwe pytanie? Art. 9a ust. 3 UPDOF.

  • 3. Data: 2008-06-04 09:02:03
    Temat: Moge pracowac dla bylego pracodawcy ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    4 lata temu bylem zatrudniony na etacik. Zwolnilem sie i zalozylem
    Dzialanosc gospodarcza. Jestem na podatku liniowym 19%. Od jakiegosc czasu
    place tez normalny a nie obizony ZUS.
    Wlasnie mam okazje zrobic kilka prac bylemu pracodawcy. Ale slyszalem ze,
    ze nie mozna swiadczyc uslug na takich warunkach ?. Czy to prawda ? Jezeli
    tak to jakie jest dokaldnie ograniczenie ? Jak mozna je ominac ? Musze
    zminic metode rozliczania na inna (jaka) ?

    Fantom

  • 4. Data: 2008-06-04 09:04:28
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > w ktorym byles zatrudniony w roku podatkowym biezacym lub poprzednim.
    > Tak wiec - Ciebie to nie dotyczy juz. Mozesz swiadczyc uslugi na rzecz

    Super. Dzieki.

    Fantom

  • 5. Data: 2008-06-04 09:14:19
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał

  • 6. Data: 2008-06-04 19:01:30
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 04.06.2008 Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał/a:
    > ... wykonywanych w ramach stosunku pracy. Zapomniałeś o tym ważnym
    > warunku. :)

    Tak, oczywiscie.

  • 7. Data: 2008-06-04 19:34:30
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 4 Jun 2008 08:14:18 +0000 (UTC), Przemyslaw Frasunek napisał(a):

    > Ograniczenie w ustawie mowi o swiadczeniu uslug

    ... wykonywanych w ramach stosunku pracy. Zapomniałeś o tym ważnym
> [...]

    borys(#)leszno,edu,pl