eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMyczek: konto bankowe DG + niekontrolowane wplaty i wyplaty › Myczek: konto bankowe DG + niekontrolowane wplaty i wyplaty
    From: Tmi <d...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Myczek: konto bankowe DG + niekontrolowane wplaty i wyplaty
    Date: Thu, 29 Jun 2006 13:09:47 +0200

    Witam,

    Mam takie pytanie: załóżmy czysto hipotetycznie, że zachodzi następująca
    sytuacja.

    Mam konto bankowe, firmowe. Drugie w firmie. Co miesiac, obca mi osoba,
    tj. nie jest to firma, ale osoba prywatna, ze swoich pieniedzy wplaca mi
    na konto 3000 zł, po czym dzień później automat wyplaca na konto tamtej
    osoby te 3000 zl. Czyli pieniadze sa na koncie jeden dzien. Ja w
    papierach nie ma NIC na temat tych pieniedzy. Opcja wplacania moze byc
    rozwiazana rowniez przez wplacanie np. pierwszego kazdego miesiaca
    okreslonej sumy pieniedzy w siedzibie banku, a nastepnie wyplacania
    automatem (albo dyspozycja przez Internet) z powrotem na konto tej osoby.

    Pytanie:
    #1 czy US moze to zauwazyc?
    #2 co jesli zauwazy?

    Dzieki.