  • 1. Data: 2003-11-20 18:18:29
    Temat: NIE PŁACIŁAM VAT!
    Od: "Jarek" <j...@a...net.pl>

    Nie wiedząc,że przychód równa się dochód (jeżeli chodzi o vat) od 09-2001
    (kiedy przychód przekroczył 40000) nie złozyłam deklaracji Vat R i nie
    płaciłam podatku Vat.
    Teraz chcę złozyc wszystkie dokumenty niezbędne w tej sprawie i poprosic US
    o przebaczenie. Co mi grozi? Czy rozłożą zadłużenie na raty? Jeżeli nie mam
    kontroli to czy mogą nałozyć sankcje.Co robić? Dziękuję za rzeczowe porady?
    Może od urzędnika US?

  • 2. Data: 2003-11-20 22:28:19
    Temat: Re: NIE PŁACIŁAM VAT!
    Od: "jax" <jales1@Usun_spamop.pl>

    On Thu, 20 Nov 2003 19:18:29 +0100, Jarek wrote:

> [...]
    > kontroli to czy mogą nałozyć sankcje.Co robić? Dziękuję za rzeczowe porady?
    zadzwon w godz pracy 601702225
    --
    Jacek Leśniewski

    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.