  • 1. Data: 2003-11-20 15:03:39
    Temat: Pytanie o kopie FV.
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    witam,
    jak Wy rozwiazujecie taki problem.

    Wystawiacie FV klientowi, nie macie oswiadczenia od niego - zatem
    wysylacie poczta do niego oryginal i kopie do podpisu - ale klient np.
    celowo opoznia odeslanie Tobie kopii - robi to zlosliwie,albo zapomnial
    - czy uwzgledniacie to w deklaracji VAT czy nie ?

    R,
    --
    : "Z tylu roznych drog przez zycie, kazdy ma prawo wybrac zle".
    : GG: 328.28.00 Email: studio(a.t)post.pl (Staszewski)

    : Zanim przeslesz do mnie email: http://212.126.18.251/nospam/

  • 2. Data: 2003-11-20 15:14:33
    Temat: Re: Pytanie o kopie FV.
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-20 16:03, 328.28.00 wrote:
> [...]
    > celowo opoznia odeslanie Tobie kopii - robi to zlosliwie,albo zapomnial
    > - czy uwzgledniacie to w deklaracji VAT czy nie ?

    Ja robię dodatkową kopię, która idzie do księgowości /sp. z o.o./
    Zdarza się, że klient np. zapłaci, a faktura przychodzi po miesiącu lub
    więcej - jak bym nie uwzględnił, to byłby kwas - VAT pobrany, nie dość
    że dokumentowo to i fizycznie - a nie odprowadzony.
    Zawsze list polecony.

    Pzdr: Catbert

  • 3. Data: 2003-11-20 15:26:55
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik Catbert napisał:

    [...]

> [...]
    > więcej - jak bym nie uwzględnił, to byłby kwas - VAT pobrany, nie dość
    > że dokumentowo to i fizycznie - a nie odprowadzony.

    No ale przeciez kopie kopii ktora dajesz do ksiegowosci masz nie podpisana.

    R,

  • 4. Data: 2003-11-20 15:37:28
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 20 Nov 2003 16:26:55 +0100, "328.28.00"
    <n...@s...com> zakodował:

    >No ale przeciez kopie kopii ktora dajesz do ksiegowosci masz nie podpisana.

    Gdyby brak podpisu odbiorcy pozwalał na nie odprowadzanie VATu to kto
    podpisywałby faktury? Tylko naiwniacy ;)

    Ale jak bardzo klient Ci dopiekł, to nie odprowadzaj - ukarany
    zostaniesz i Ty, i on (jeżeli odliczy VAT) ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-11-20 15:37:41
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > No ale przeciez kopie kopii ktora dajesz do ksiegowosci masz nie
    podpisana.

    Jakie znaczenie ma ten podpis (lub jego brak)
    wobec faktu dokonania sprzedaży?

  • 6. Data: 2003-11-20 16:21:55
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik cef napisał:

    > podpisana.
    >
    > Jakie znaczenie ma ten podpis (lub jego brak)
    > wobec faktu dokonania sprzedaży?

    nie nie chodzi mi o sam Vat, bo to generalnie jush ustalilismy, chodzi
    mi jedynie co pozniej w przypadku kontroli ? Przychodzi fiskus - a FV
    jest nie podpisana = zgadza sie ?

    R,

  • 7. Data: 2003-11-20 16:35:33
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-20 16:26, 328.28.00 wrote:
    > Użytkownik Catbert napisał:
    >
    > [...]
    >

    > No ale przeciez kopie kopii ktora dajesz do ksiegowosci masz nie podpisana.

    Tak, ale to, co wysłałem klientowi ma datę pewną (książka nadawcza z
    opisem, dziennik korespondencji etc.), wzmacniam to potem jakimś pismem,
    w którym wymieniam stan istniejący, tym razem ZPO.
    Ważne, że dochowałem należytej staranności w stosunkach danego rodzaju,
    przynależnej profesjonalistom.
    Faktura niepodpisana leży i czeka, kiedy przyjdzie ta "podpisana".
    Jest zaewidencjonowana, VAT odprowadzony - kolejne mają numerację, która
    uwzglednia istnienie tej faktury.
    To nie Twój problem, że ktoś nie podpisał.

    Problem to jest, jak ktoś nie upoważnił, a Ty piszesz "Upoważnienie" -
    pindy z controli potrafią nawet powiedzieć, że pod każdą fakturę kopię
    upoważnienia podpiąć należy, bo jak nie, to źle, bo cośtam. Więc niech
    ci do głowy nie przychodzi pisać, jak nie masz, np. na zamówieniu.

    Problem to jest jak klyent nie płaci a nie odsyła podpisanej, bo leci
    sobie w kulki i rżnie głupa, że faktura zaginęła.

    Pzdr: Catbert

  • 8. Data: 2003-11-20 17:09:59
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik 328.28.00 napisał:

    [...]

    OK Dzieki serdeczne wszystkim za naswietlenie sprawy.

    pozdrawiam,
    R,

  • 9. Data: 2003-11-20 18:00:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    chodzi
    > mi jedynie co pozniej w przypadku kontroli ? Przychodzi fiskus - a

    Zgadza się.
    I co z tego wynika dla Ciebie?
    Przeszukaj archiwum grupy pod kątem: bez podpisu faktura
    ze szczególnym uwzględnieniem użytkownika o nicku: Karol.

    Karol jest szczególnym "miłośnikiem" podpisu na fakturze :-)

  • 10. Data: 2003-11-20 20:50:58
    Temat: walne zgormadzenie wspolników spolki z o.o.
    Od: p...@f...pl (Małgorzata Przybysz)

    prowadze bardzo mala spólke z o.o. i na koniec wrzesnia zostaly zlozone
    wszystkie niezbedne dokumnety do sadu i miedzy innymi w tym dokumnetach byl
    zlozony protokół zgormadzenia wspolników gdzie zatwierdzono bilans rachunek
    zysku i strat ktory zakonczyl 2002 rok strate i wszystko zostalo przyjete na
    tym zgromadzeniu. teraz dostalam zarzadzenie z sadu o tym ze mam przyslac
    uchwale zgormadzenia wspolników o pokryciu straty.

    moje pytanie czy ma sie odbyc nadzwyczajne zgormadzenie wspolników (w
    sytuacjach naglych bez zawiadomienia oficjanego wspolników )czy zwykle
    zgromadzenie wspolnikow gdzie trzbea wyslac zawiadomienia.

    gosia

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl