  • 1. Data: 2003-11-20 17:34:08
    Temat: normy europejskie / opadatkowanie osob mieszkajacych za granica
    Od: Zawisza Czarny <Z...@T...de>

    Witam!

    Wie ktos, od kiedy maja wejsc w zycie normy europejskie w Polsce?
    Moze mi ktos pomoc przy obeznym opodatkowaniu przychodow z wynajmowania
    nieruchomosci?

    Kto moze mi pomoc na temat:
    "Informacja o wysokosci przychodu (dochodu) i pobranego zryczaltowanego
    podatku dochodowego od osob fizycznych nie majacyh w Polsce miejsca
    zamieszkania"
    Pytanie: W jaki sposob musza zachowywac sie banki co do informowania
    osob trzecich (instytucje podatnicze)?

    Pozdrawiam

    ZC

  • 2. Data: 2003-11-20 17:59:08
    Temat: Dzialalnosc gospodarcza i prawa autorskie
    Od: Mundek <m...@u...lublin.pl>

    Witam.
    Zalozmy ze prowadze dzialalnosc gospodarcza polegajaca na pisaniu
    oprogramowania dla jednej z firm. Gdybym wiec z ta firma mial umowe o
    dzielo jako osoba fizyczna mialbym prawo do policzenia sobie 50% kosztow z
    tyt. praw autorskich. A jak jest gdy to samo robie jako firma i wystawiam
    fakture VAT? Czy tez mam prawo policzyc koszty 50% - czy tylko koszty
    udokumentowane jak w przypadku innych dochodow? Poza tym jaka stawke VAT
    mam przyjac?
    Z gory dzieki za pomoc
    --
    Pzdr,Mundek

  • 3. Data: 2003-11-20 22:16:21
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza i prawa autorskie
    Od: Zawisza Czarny <Z...@T...de>

    Wedlug jakiego prawa?
    Ja moge Tobie zaproponowac tylko niemieckie lub europejskie!
    ZC

  • 4. Data: 2003-11-21 06:32:07
    Od: Zawisza Czarny <Z...@T...de>