  • 1. Data: 2004-07-15 07:47:14
    Temat: NIP
    Od: onill <o...@p...onet.pl>

    witam
    zarejestrowalem firme i oczywiscie NIP prywatny staje sie NIP-em
    firmowym ale firmy do wspolpracy wymagaja ksera "Decyzji nadania NIP"
    jaki mam wypelnic wniosek aby cos takiego uzyskac od US i jaki czas to
    trwa ??
    z gory dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2004-07-16 16:39:29
    Temat: Re: NIP
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 7/15/2004 9:47 AM, onill wrote:
> [...]
    > firmowym ale firmy do wspolpracy wymagaja ksera "Decyzji nadania NIP"
    > jaki mam wypelnic wniosek aby cos takiego uzyskac od US i jaki czas to

    Jest druk NIP-5: " Wniosek o potwierdzenie nadania numeru identyfikacji
    podatkowej" - na drugiej stronie wniosku jest pozycja "Urząd potwierdza"
    - urzad to zazanacza i podpisuje się.
    (mam nadzieję, że od czasu jak to robiłem, nic się nie zmieniło, ale dla
    pewności zapytaj w urzedzie.

    Pzdr; Catbert

  • 3. Data: 2004-07-17 08:28:59
    Od: onill <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Catbert napisał:

> [...]
    > - urzad to zazanacza i podpisuje się.
    > (mam nadzieję, że od czasu jak to robiłem, nic się nie zmieniło, ale dla

    Wilekie dzieki