  • 1. Data: 2004-07-15 07:29:05
    Temat: Płacznik
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

    Odkryłam kolejną głupotę w Superprogramie. Może inni już to wiedzą ale
    zapewne nie wszyscy.

    Otóż, mam do zgłoszenia 3 osoby, wpisałam je do rejestru i postanowiłam
    uporządkować wszystkich ubezpieczonych wg daty zgłoszenia.
    Klikam zatem na 'data zgłoszenia' i co się okazuje? A to, że wg programu to
    porządkowanie polega na układaniu w kolejności tylko i wyłącznie dnia!!
    Miesiące są nieważne... lata... A po co... ;) To samo dotyczy porządkowania
    wg daty urodzenia... Tyle, że w tym przypadku mozna na upartego ułozyc wg
    Peselu...

    Cudo ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 2. Data: 2004-07-30 14:45:38
    Temat: Re: Płacznik
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 15. lipca 2004 09:29 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Andzia:

> [...]
    > to porządkowanie polega na układaniu w kolejności tylko i wyłącznie dnia!!

    Sprawdź jak masz ustawioony format daty w systemie. Jak ustawisz rrrr-mm-dd
    (zgodnie z PN? A może PN ma inne separatory?) to powinno być dobrze, bo
    mniemam, że to sortuje po prostu alfabetycznie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)