  • 1. Data: 2004-01-24 16:11:44
    Temat: Na jakich zasadach otworzyc oddzial firmy?
    Od: "cross" <c...@p...onet.pl>

    Chcialbym otworzyc oddzial firmy dzialajacej w innym miescie. Nie wiem za
    bardzo jaka forme wspolpracy zaproponowac, mysle, ze forma jakiejkolwiek
    spolki odpada. Problem polega na tym, ze chcialbym zabezpieczyc sie przed
    ingerencja glownej firmy w zmiany personalne mojej firmy bedacej ich
    oddzialem. Z mojego punktu widzenia otworzenie ich oddzialu robi ze mnie ich
    pracownika ze wszystkimi tego konsekwencjami. Myslalem o franchisingu.
    Moze ktos jest w stanie poradzic mi jak to rozwiazac w sposob najlepszy dla
    mnie.
    Dziekuje

  • 2. Data: 2004-01-26 06:44:33
    Temat: Re: Na jakich zasadach otworzyc oddzial firmy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Jan 2004, cross wrote:

> [...]
    >+ pracownika ze wszystkimi tego konsekwencjami. Myslalem o franchisingu.

    A agencja ? Nie bić jeśli ci nie pasuje, głośno myślę :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-01-26 12:00:44
    Od: "cross" <c...@p...onet.pl>

    Ale czy bedac agencja mozna np oficjalnie wystepowac pod nazwa firmy glownej
    (miec taki sam szyld, wizytowki, itp)? Jest to dosc wazne dla celow
    marketingowych! Zawsze lepiej niz np firma Krzak bedaca agencja firmy takiej
    a takiej!

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...