  • 1. Data: 2002-04-21 06:38:28
    Temat: Na jakiej podstawie oblicza się koszty uzyskania przychodu od umowy o dzieło ?
    Od: "ZWAN" <z...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Gdzie mogę odszukać podstawę prawną dotyczącą obliczania kosztów uzyskania
    przychodu od umowy o dzieło ?
    Wiem że koszty te wynoszą 20% - 50 % jednak chciałbym dowiedzieć się czy
    moje dzieło jest bliżej 20 czy 50% ?

    --
    Dariusz Żwan
    http://www.zwan.com.pl

  • 2. Data: 2002-04-21 17:14:40
    Od: "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net>

    Użytkownik ZWAN <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a9tmm9$f1f$...@n...tpi.pl...
    > Witam serdecznie

    Ustawa o podatku dochodowym, 50 % koszty uzyskania tylko wtedy jeśli wraz z
    wykonanym dzielem sprzedajesz prawa autorskie do tegoż dzieła.
    Pozdrawiam
    Ania

  • 3. Data: 2002-04-21 17:18:33
    Od: "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net>

> [...]
    > przychodu od umowy o dzieło ?
    > Wiem że koszty te wynoszą 20% - 50 % jednak chciałbym dowiedzieć się czy

    Jesli z wykonanym dzielem wiaza sie prawa autorskie i sprzedajesz je wraz z
    dzielem to tylko wtedy mozesz odjac koszty uzusku 50 %. Ustawa o Podatku od
    osof fiz. oraz Ustawa o prawie autorskim.
    Pozdrawiam
    Ania