  • 1. Data: 2002-04-21 08:17:02
    Temat: Pieniądz robi pieniądz!!!
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Zostałem rekomendowany przez znajomych do pewnego programu, który daje
    możliwość zarabiania naprawdę dużych pieniedzy, czas zależy od naszej inwencji.
    Wszystko przed wyjazdem do tej firmy było tajne, najlepsi znajomi nic nie
    mówili, zobacze na miwjscu, powiedzieli tyle ze jest to pomaganie w zarabianiu
    pieniedzy!
    Na miejscu był 3 godzinny wykład i program opiera sie na tym że zapraszam Ja 2
    osoby i od każdej mam np. 800zł czyli razem 1600zł, za 3 mam już 1600zł i tu 2
    pierwsze odpadaja i ja już nic od nich nie mam. Dodam że na tym poziomie mogę
    skończyc zapraszanie osób i ta 3 będzie na mnie zarabiać robiac kolejno to co
    ja czyli jak zaprosi 2 os to mam od kazedj 700zł i tak dalej sys dwujkowym!
    Czyli robi sie taka jakby grupka, która się rozkręca. Jeśli te 2 os. tej mojej
    3 znajdą kolejne to od 3 nie mam kasy ani od tych jego 2 tylko wielokrotność
    ttej jego 2 czyli 4,itd, potem 8,16-wszystko razy 2!!!. Zainwestować muszę
    3500zł na początek bo każdy tak płaci, bo tym dziele sie z tym co mnie
    zaprazsał czyli ma 800zł, jego przełożonym 700zł i reszta wyzszym. Cały trik
    polega na tym że wszystko od pojedyńczej osoby jest wpłacane tym kilku osoba
    jako darowizna a do pewnej kwoty od 1 os nie płaci sie podatku! Jest fundusz
    gwarancyjny i wszystko w bankach. Czyli od kilku osób jest niezła sumka.
    Czy warto w to wejść i inwestować? Widzę po swoich znajomych i ludziach na
    spotkaniu że sa chętni, a ci którzy w tym sa juz rok to mają kasę! Co myslicie?

  • 2. Data: 2002-04-21 09:01:17
    Temat: Re: Pieniądz robi pieniądz!!!
    Od: "mobil" <m...@i...net.pl>

    NACIAGACZE!!!!

  • 3. Data: 2002-04-21 10:26:13
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    > Czy warto w to wejść i inwestować? Widzę po swoich znajomych i ludziach na
    > spotkaniu że sa chętni, a ci którzy w tym sa juz rok to mają kasę! Co
    myslicie?

    Typowa piramida-daj sobie święty spokój.Dziwi mni, że po tylu latach
    przykrych doświadczeń (piramidy, autosystemy, itp) ludzie dają się pakować w
    takie g......
    sebur

  • 4. Data: 2002-04-22 06:47:47
    Temat: Re: Re: Pieniądz robi pieniądz!!!
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Sun, 21 Apr 2002 12:26:13 +0200, "sebur" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >myslicie?
    >
    >Typowa piramida-daj sobie święty spokój.Dziwi mni, że po tylu latach
    >przykrych doświadczeń (piramidy, autosystemy, itp) ludzie dają się pakować w
    >takie g......

    Tak a propos - nasz światły parlament właśnie debatuje nad
    zdelegalizowaniem piramidek.

    Sławomir Dąbrowski

  • 5. Data: 2002-04-22 19:17:51
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Zostałem rekomendowany przez znajomych do pewnego programu, który daje
    > Czy warto w to wejść i inwestować? Widzę po swoich znajomych i ludziach na

    Ty jesteś "jeleń"
    Ilu jeszcze znasz jeleni , którzy dadzą ci 3500 zł ?????
    Jeśli wielu to wchodź jeszcze dziś, bo jutro możesz już żadnego nie
    złapać:-)
    Byłeś kiedyś akwizytorem Amway itp. ????

  • 6. Data: 2002-04-22 21:24:11
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 21 Apr 2002 m...@p...onet.pl wrote:
    [...]
> [...]
    >+ Czy warto w to wejść i inwestować? Widzę po swoich znajomych i ludziach na
    >+ spotkaniu że sa chętni, a ci którzy w tym sa juz rok to mają kasę!

    ...dzisz waść....
    Ja myślę że w którymś momencie ludności braknie ;), niezależnie
    czy tylko jelenie wstąpią czy cały świat przymusisz: i co, w tym
    momencie będziesz musiał *kilku* osobom wpłacić, żeby kółko się
    kręciło :]
    A myślałby kto, że wszyscy wiedzą iż perpetum mobile nie istnieje :(

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (polecam czytać "wczesnego Lema" i szukać błędów - też fantastyka,
    a pieniędzy się nie straci :)!)