  • 1. Data: 2007-04-28 15:26:25
    Temat: Nadpłata i niedopłata
    Od: Konrad Billewicz <kbillewicz@nospam..gazeta.pl>

    Witajcie,

    W tym roku wypełniłem dwa PITy - 37 i 38. Na jednym mam nadpłatę, na
    drugim niedopłatę. Czy powinienem zapłacić podatek w wysokości różnicy
    między nadpłatą i niedopłatą, czy też zapłacić całą niedopłatę i czekać
    na zwrot nadpłaty?

    Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Konrad

  • 2. Data: 2007-04-28 20:41:45
    Temat: Re: Nadpłata i niedopłata
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

> [...]
    > drugim niedopłatę. Czy powinienem zapłacić podatek w wysokości różnicy
    > między nadpłatą i niedopłatą, czy też zapłacić całą niedopłatę i czekać na

    Zaplacic i czekac. Jak chcialbys skompensowac nalezalo zlozyc wczesniej taki
    wniosek...

    Baton

  • 3. Data: 2007-04-28 22:22:33
    Od: Konrad Billewicz <kbillewicz@nospam..gazeta.pl>

    Baton wrote:

    > Zaplacic i czekac. Jak chcialbys skompensowac nalezalo zlozyc wczesniej taki
    > wniosek...
    >
    > Baton

    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam,