  • 1. Data: 2002-02-19 13:49:44
    Temat: Najniższe wynagrodzenie 1228,37 PLN
    Od: "Lopesjus" <p...@p...pl>

    ...a jak policzyć, ile pracownik dostanie do łapy? Czy ta kwota zawiera
    składki, które płaci pracodawca?

    Pszemas

  • 2. Data: 2002-02-19 14:13:05
    Temat: Re: Najniższe wynagrodzenie 1228,37 PLN
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Lopesjus napisał(a) w wiadomości: ...
    >...a jak policzyć, ile pracownik dostanie do łapy? Czy ta kwota zawiera
    >składki, które płaci pracodawca?
    >
    >Pszemas

    ------
    Skąd masz takie najniższe wynagrodzenie ?.Najniższe wynagrodzenie pracownika
    jest na dzień dzisiejszy brutto 760 zł.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-02-19 14:39:20
    Od: "Lopesjus" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> napisał w
    wiadomości news:a4tmr4$ped$1@news.tpi.pl...

    ------
    > Skąd masz takie najniższe wynagrodzenie ?.Najniższe wynagrodzenie
    pracownika
    > jest na dzień dzisiejszy brutto 760 zł.
    > Jolka

    Miało być: podstawa ZUS dla DG, sorry pytanie nieaktualne.

    Pszemas

  • 4. Data: 2002-02-19 14:56:07
    Od: "ula p." <u...@w...pl>

    Lopesjus wrote:

    > ...a jak policzyć, ile pracownik dostanie do łapy? Czy ta kwota zawiera
    > składki, które płaci pracodawca?

    870,35 zl

    reszte sprawdz sobie tutaj na kalkulatorze pensji:

    http://www2.gazeta.pl/praca/0,22610.html

    pozdrawiam
    --
    ula p.

  • 5. Data: 2002-02-19 15:23:50
    Od: "Lopesjus" <p...@p...pl>

    Użytkownik "ula p." <u...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 870,35 zl
    >
    > reszte sprawdz sobie tutaj na kalkulatorze pensji:

> [...]

    Hmmm...
    Mnie wyszło 1020,16 PLN brutto, a do "łapy" 730,32
    Czy ktoś to może zweryfikować?

  • 6. Data: 2002-02-19 15:40:22
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Feb 2002, Lopesjus wrote:
    [...]
    >+ > >...a jak policzyć, ile pracownik dostanie do łapy? Czy ta kwota zawiera
    >+ > >składki, które płaci pracodawca?
    [...]
    >+ Miało być: podstawa ZUS dla DG, sorry pytanie nieaktualne.

    -:)
    Zakładając że wiemy o co idzie ("samoztrudniony w roli
    pseudopracownika") to musisz się nauczyć poprawnie
    wyrażać - bo UP cię naprostuje :]

    >+ Pszemas

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-02-19 15:46:10
    Od: "Lopesjus" <p...@p...pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
> [...]
    >
    > -:)
    > Zakładając że wiemy o co idzie ("samoztrudniony w roli
    > pseudopracownika") to musisz się nauczyć poprawnie

    Postępuje zgodnie z zasadą, że nie ma głupich pytań. Gdybym był Alfą i Romeo
    nie zadawłbym sobie trudu grzebania w listach dyskusyjnych. Sytuacja zmusza
    mnie do takiego rozwiązania (etat + DG) więc chcąc niechcąc zgłębiam tajniki
    wspaniałego polskiego ustawodwastwa i jeszcze wspanialszego orzecznictwa
    jaśnie oświeconych UP i US.
    Uffff...

    Pozdr
    Pszemas

  • 8. Data: 2002-02-19 18:37:06
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Feb 2002, Lopesjus wrote:
    [...]
    >+ Postępuje zgodnie z zasadą, że nie ma głupich pytań.

    O żesz ty !
    Przecież nie zamiarowywałem cię tak urazić.
    [...]
    >+ nie zadawłbym sobie trudu grzebania w listach dyskusyjnych. Sytuacja zmusza
    >+ mnie do takiego rozwiązania (etat + DG)

    No to weźmij, przeczytaj jeszcze raz co napisałeś i postaw
    się w sytuacji czytającego: jak ma rozeznać że mówisz
    o DG czytając "pracownik" skoro myślałeś "właściciel" -:)

    [...] jeszcze wspanialszego orzecznictwa
    >+ jaśnie oświeconych UP i US.

    SP -:)

    >+ Uffff...

    Nic się nie martw, będzie gorzej przy pierwszej bardziej
    skomplikowanej operacji :)

    >+ Pozdr
    >+ Pszemas

    Wzajemnie, Gotfryd

  • 9. Data: 2002-02-20 14:15:16
    Od: "Barbara Wietrzykowska" <B...@m...pl>

    NAJNIŻSZE WYNAGRODZENIE DLA PRACOWNIKA WYNOSI 760 ZŁ . KWOTA, KTÓRĄ PODAŁEŚ
    JEST PODSTAWĄ OBLICZENIA SKŁADEK ZUS DLA OSOBY PROWADZACEJ D.G.