  • 21. Data: 2003-01-23 10:18:20
    Temat: Re: Nakładka na PŁATNIKA
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Atomek <l...@p...onet.pl> wrote:
    > jeszcze tylko uscisle
    > - przy pracy w kontekscie platnika bierze z platnik.rep
    > - przy pracy bez kontekstu z pliku ppparametry.dat

    Dzięki zaraz sprawdzę-to chyba będzie to.No i popatrz jaki cwaniak.Na to
    nie wpadłem.
    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 22. Data: 2003-01-23 16:16:35
    Od: Tomek Dzięcioł <d...@p...ze.spamem.interia.pl.>

    > on to wstawia z platnik.rep Zmodyfikuj dane platnika

    Właśnie do tego dzisiaj doszłem. W menu Płatnik->Rejsetr płatników ->
    zakładka Rachunki bankowe i inne dane jest pole w którym ustala się wyskowść
    składki na ubezpieczenie wypadkowe.
    Tomek Dzięcioł

  • 23. Data: 2003-01-23 20:59:51
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Tomek Dzięcioł <d...@p...ze.spamem.interia.pl.> wrote:

    > Właśnie do tego dzisiaj doszłem. W menu Płatnik->Rejsetr płatników ->
    > zakładka Rachunki bankowe i inne dane jest pole w którym ustala się
    > wyskowść składki na ubezpieczenie wypadkowe.

    Dobry jesteś.Gratulacje.Działa.