  • 1. Data: 2003-01-17 12:27:14
    Temat: PKWiU na Internet
    Od: "Jur" <m...@o...pl>

    Od 1 stycznia 2003 istnieje obowiazek wpisywania
    na fakturach VAT (7%) wpisywania PKWiU.
    Jaki jest symbol PKWiU na uslugi dostepu do Internetu
    Musze wypisac faktury za abonament i nie moge tego
    znalesc a raczej nie wiem ktory jest prawidlowy.
    Jurek

  • 2. Data: 2003-01-17 13:02:18
    Temat: Re: PKWiU na Internet
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jur" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Musze wypisac faktury za abonament i nie moge tego
    > znalesc a raczej nie wiem ktory jest prawidlowy.

    64.2

  • 3. Data: 2003-01-17 13:08:46
    Od: "Bogus" <b...@w...pl>

> [...]
    > Musze wypisac faktury za abonament i nie moge tego
    > znalesc a raczej nie wiem ktory jest prawidlowy.

    Ja dostaję od providera (Crowley) nr 64.2

    Pozdrawiam
    Boguś