  • 11. Data: 2003-01-20 19:00:24
    Temat: Re: Nakładka na PŁATNIKA
    Od: "Zeb" <b...@p...onet.pl>

    Ja dopisalem nowy okres
    Okres3=012003
    Wartosc2=8.00
    tez działa
    Zeb

  • 12. Data: 2003-01-21 10:22:39
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dnia 03-01-20 20:00, Użytkownik Zeb napisał:
    > Ja dopisalem nowy okres
    > Okres3=012003
    > Wartosc2=8.00

    ^ tu chyba trójka (3)

    > tez działa

    ale jeszcze trzeba "zamknąć" stary okres czyli z

    [ZDROWOTNE]
    Okres1=011999122000
    Wartosc1=7.50
    Okres2=012001
    Wartosc2=7.75

    trzeba zrobić

    [ZDROWOTNE]
    Okres1=011999122000
    Wartosc1=7.50
    Okres2=012001122002
    Wartosc2=7.75
    Okres3=012003
    Wartosc3=8.00

    --
    andy_nek

  • 13. Data: 2003-01-21 16:42:06
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Andrzej Kłos <a...@w...pl> wrote:
    > Wartosc2=7.75
    > Okres3=012003
    > Wartosc3=8.00

    A z wypadkowym ten chwyt nie działa

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 14. Data: 2003-01-21 21:01:52
    Od: Tomek Dzięcioł <d...@p...ze.spamem.interia.pl.>

    Jacek wrote:

    > A z wypadkowym ten chwyt nie działa

    Z wypadkowym też działa
    Tomek Dzięcioł

  • 15. Data: 2003-01-22 16:44:17
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Tomek Dzięcioł <d...@p...ze.spamem.interia.pl.> wrote:

    > Z wypadkowym też działa
    To sprawdź jeszcze raz.Na DRA jest taki przycisk "Wstaw" dla
    wypadkowego.Cwaniak wstawia 2.03 i nie mogę go namierzyć skąd on to
    bierze.

  • 16. Data: 2003-01-22 17:51:16
    Od: Tomek Dzięcioł <d...@p...ze.spamem.interia.pl.>

    Jacek wrote:

    > To sprawdź jeszcze raz.Na DRA jest taki przycisk "Wstaw" dla
    > wypadkowego.Cwaniak wstawia 2.03 i nie mogę go namierzyć skąd on to
    > bierze.

    U mnie działa prawidłowo.
    Kod w pliku PpParametry.dat wygląda dla wypadkowego następująco:

    [WYPADKOWE]
    Okres1=011999122002
    Wartosc1=1.62
    Okres2=012003
    Wartosc2=0.97

    Oczywiście dla "Wartosc2" wpisuje się odpowiednią sla danej firmy stawkę u
    mnie jest to 0.97
    Po wybraniu na DRA przycisku "Wstaw" przypisuje wartość 0.97
    Tomek Dzięcioł

  • 17. Data: 2003-01-22 18:52:57
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

> [...]
    > stawkę u mnie jest to 0.97
    > Po wybraniu na DRA przycisku "Wstaw" przypisuje wartość 0.97

    To dziwna sprawa.Ja mam identycznie,tylko 1,93 a on i tak swoje 2.03
    wstawia..

  • 18. Data: 2003-01-22 20:58:33
    Od: Tomek Dzięcioł <d...@p...ze.spamem.interia.pl.>

    Jacek wrote:

    > To dziwna sprawa.Ja mam identycznie,tylko 1,93 a on i tak swoje 2.03
    > wstawia..

    Tylko skąd on taką dziwną wartość wziął. Jak chcesz to wyślę ci na priva mój
    plik i zobaczysz co on zrobi
    Tomek Dzięcioł

  • 19. Data: 2003-01-22 22:52:31
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    > Tylko skąd on taką dziwną wartość wziął. Jak chcesz to wyślę ci na priva
    mój
    > plik i zobaczysz co on zrobi
    > --
    ===================
    on to wstawia z platnik.rep Zmodyfikuj dane platnika

    Tomek A.

  • 20. Data: 2003-01-22 22:56:18
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    > Tylko skąd on taką dziwną wartość wziął. Jak chcesz to wyślę ci na priva
> [...]
    jeszcze tylko uscisle
    - przy pracy w kontekscie platnika bierze z platnik.rep
    - przy pracy bez kontekstu z pliku ppparametry.dat

    tomek A.