  • 1. Data: 2010-03-28 17:27:57
    Temat: Należny podatek z konta bankowego innej osoby?
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Czy są jakieś przeciwwskazania aby należny podatek przelać do US z konta
    bankowego nie należącego do podatnika płacącego podatek? (mowa o osobie
    fizycznej)

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

  • 2. Data: 2010-03-28 20:32:26
    Temat: Re: Należny podatek z konta bankowego innej osoby?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemolo wrote:
    > Czy są jakieś przeciwwskazania aby należny podatek przelać do US z konta
    > bankowego nie należącego do podatnika płacącego podatek? (mowa o osobie
    > fizycznej)

    a po co szukasz problemow?

  • 3. Data: 2010-03-29 11:06:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 19:27:57 +0200, Przemolo napisał(a):

    > Czy są jakieś przeciwwskazania aby należny podatek przelać do US z konta
    > bankowego nie należącego do podatnika płacącego podatek? (mowa o osobie
    > fizycznej)

    Pomijając kwestie domniemanej darowizny, to przeczytaj

    http://www.rp.pl/artykul/73864,155963_Podatki_nalezy
    _placic_osobiscie.html

  • 4. Data: 2010-03-29 15:33:37
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    > a po co szukasz problemow?

    Nie każdy (czyt. starsza osoba) ma konto i to jeszcze internetowe, z którego
    za darmo i bez kolejek można zrobić przelew.

  • 5. Data: 2010-03-29 18:40:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemolo wrote:

    > Nie każdy (czyt. starsza osoba) ma konto i to jeszcze internetowe, z
    > którego za darmo i bez kolejek można zrobić przelew.

    poczte zamkneli?

  • 6. Data: 2010-03-29 19:24:50
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 29.03.2010 20:40, witek wrote:

    > poczte zamkneli?

    Ale zaraz - schorowanego, starszego czlowieka chcesz fatygowac do
    kolejki na poczcie?

    Bo na dobra sprawe wyslanie za kogos przekazu na poczcie nie rozni sie
    zbytnio od wyslania za niego pieniedzy przez swoje konto w banku (z ta
    roznica, ze ryzyko natrafienia na urzednika skarbowego przebranego w
    ciemny plaszcz i ciemne okulary na poczcie jest minimalne, wiec mozna
    np. nadac / podpisac sie "za inna osobe").

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2010-03-29 20:14:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > Ale zaraz - schorowanego, starszego czlowieka chcesz fatygowac do
    > kolejki na poczcie?

    Nie. Młodego zdrowego wnuka lub znajomego, ktory sie zaoferował ze swoim
    kontem.

> [...]
    > ciemny plaszcz i ciemne okulary na poczcie jest minimalne, wiec mozna
    > np. nadac / podpisac sie "za inna osobe").

    sporo sie różni. ale nie chce mi sie po raz n-ty. poszukaj w archiwum.

  • 8. Data: 2010-03-30 06:13:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-03-2010 20:40, witek pisze:

    > poczte zamkneli?

    Gdzie ostatnio widziałeś pocztę bez kolejek i do tego robiąca przelewy
    za darmo???

    Co paliłeś i gdzie to można dostać?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2010-03-30 19:10:03
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 29 Mar, 20:40, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > poczte zamkneli?

    Na Twojej poczte nie ma kolejek i przelewy ida za friko?

  • 10. Data: 2010-03-30 19:16:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    badzio wrote:

    > Na Twojej poczte nie ma kolejek i przelewy ida za friko?

    na mojej poczcie w niektorych godzinach nie ma kolejek.
    W okienku w US pewnie tez nie zawsze do kasy są kolejki
    Przelewy ida taniej niz przelew do US lub wpłata na miejscu, plus
    kłopoty związane z płaceniem z nieswojego konta.
    Na pewno starsza pani sie ucieszy jak dostanie pismo wzywajace ja do US
    celem wyjasnienia braku wpłaty/wpłaty przez inna osbę.
    Przy okazji wyjdzie jakis podatek do zapłcenia itp itd.
    po co?