  • 1. Data: 2010-03-27 10:34:29
    Temat: //Mala ksiegowsc RP// - jak ewidencjonowac najem?
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Witam
    platnik vatu prowadzacy DG (KPiR) nie zwiazana z najmem + wynajmowanie
    mieszkania studentom i placenie poatku ryczaltwoego
    Prawdopodobnie powinienem wykazac przychody z najmu jako pozcyja 20ta
    vat7 (zwolnione)
    Uzywam MK - technicznie: po prostu zdefiniowac sobie konto ksiegowe
    "bez wpisu do ksiegi", Rejestr vat: "Dostawa towarow i uslug" i
    wprowadzac przychody jako dokumenty na to konto ze stawka "zwolnione"?
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2010-03-31 19:24:49
    Temat: Re: //Mala ksiegowsc RP// - jak ewidencjonowac najem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 Mar 2010, Przemek wrote:

> [...]
    > "bez wpisu do ksiegi", Rejestr vat: "Dostawa towarow i uslug" i
    > wprowadzac przychody jako dokumenty na to konto ze stawka "zwolnione"?

    Jak znam życie, takie coś w "uproszczonym" programie skończy się
    strukturą - jak mi napiszesz, że program przewiduje odrębne przypisywanie
    wydatków do celów opodatkowanych i zwolnionych, to wyrażę duuuuuży
    szacunek dla autorów :)
    O strukturze możesz poczytać opinii Tristana ;)

    pzdr, Gotfryd