  • 1. Data: 2010-03-28 16:53:10
    Temat: E-deklaracje - PIT-36L - pole 24
    Od: zg <z...@v...pl>

    Usiluje wypelnic PIT-36L za pomoca e-deklaracji. Nie moge jednak nic
    wpisac w polu 24 (przychod z pozarolniczej dzial. gosp.), bo
    podswietlane jest tylko pole ponizej, tj. przychod z dzialow specjalnych
    produkcji rolnej.
    Jak sobie z tym poradzic?

    --
    zg

  • 2. Data: 2010-03-28 17:38:52
    Temat: Re: E-deklaracje - PIT-36L - pole 24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    zg w <news:hoo1h0$g8t$1@news.onet.pl>:

> [...]
    > wpisac w polu 24 (przychod z pozarolniczej dzial. gosp.), bo
    > podswietlane jest tylko pole ponizej, tj. przychod z dzialow specjalnych

    Najczęściej wypełnienie PIT-B pomaga.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-03-28 18:21:56
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-03-2010 o 19:38:52 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Najczęściej wypełnienie PIT-B pomaga.

    W innych programach też pomaga. Gdy wypełniałem PIT-36 za pierwszy rok
    prowadzenia DG, program też nie pozwalał domyślnie na wypełnienie
    tego pola. Jakoś to przeszedłem, po czym za miesiąc się zorientowałem
    do czego służy PIT-B i wysłałem korektę :-)

    --
    Tomek