  • 1. Data: 2010-03-27 19:18:10
    Temat: sprzedaż i zakup mieszkania
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Sprzedaję mieszkanie i garaż zakupione w 1995r i zamierzam kupić na
    rynku pierwotnym większe mieszkanie i garaż również. Jaki podatek mnie
    obowiązuje? Przepisy tak często się zmieniają, że mam z tym problem, ale
    wydaje mi się, że posiadam prawo nie płacić podatku. Podpowiedzcie jak to
    jest. Pozdrowionka!

  • 2. Data: 2010-03-29 12:36:05
    Temat: Re: sprzedaż i zakup mieszkania
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    po upływie 5 pełnych lat do zakupu, nie płacisz od sprzedaży żadnych
    podatków, przy zakupie na rynku pierwotnym również oszczędzasz na PCC 2%
    wartości mieszkania.