  • 1. Data: 2006-04-26 06:22:36
    Temat: Napisałem pismo dp US z prośbą o kompensatę i co dalej?
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam
    Końcem marca napisałem pismo do US z prośbą o kompensatę kwoty należnej z
    PIT_38 i kwoty do zwrotu z PIT_37. Wiem, że US ma na odpowiedź 30 dni.
    Co będzie jak nie wyrobi się z odpowiedzią?
    Czy mam zapłacić dużą kwotę z PIT38 i potem czekać na zwrot z PIT 37 czy
    dokonać kompensaty o którą wnioskowałem?
    pzdr grem1

  • 2. Data: 2006-04-26 06:26:30
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "SDD"

    > sorki za skrot myslowy - ale chodzi o fakt przeksiegowania z jednego typu
    > podatku na inny
    > ja do tej pory przeksiegowywalam z 37 na 36, a w tym roku z 37 na 36 i na
    > 38

    Tzn. ze składałaś PIT 37 i PIT 36 ?

  • 3. Data: 2006-04-26 09:56:01
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik <grem1

    > Czy mam zapłacić dużą kwotę z PIT38 i potem czekać na zwrot z PIT 37 czy
    > dokonać kompensaty o którą wnioskowałem?

    robie tak co roku i nigdy mi nie odpisali, ale tez nigdy nie dostalam
    wezwania do uzupelnienia "niedoplaty" i z zaswiadczenia o niezaleganiu
    wynika ze nie zalegam:-)

    --
    ania ----------------------------
    www.aem.pl GG: 1145538

  • 4. Data: 2006-04-26 10:26:20
    Temat: Re: Napisałem pismo dp US z pro?b? o kompensatę i co dalej?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    > robie tak co roku i nigdy mi nie odpisali, ale tez nigdy nie dostalam
    > wezwania do uzupelnienia "niedoplaty" i z zaswiadczenia o niezaleganiu
    > wynika ze nie zalegam:-)

    To od ilu lat sie wypelnia PIT-38? :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 5. Data: 2006-04-26 11:48:08
    Od: "ania" <a...@e...pl>

  • 6. Data: 2006-04-27 08:11:03
    Od: g...@p...onet.pl

    Poradżcie proszę, bo jutro powinienem płacić i nie wiem w końcu jak to zrobić

  • 7. Data: 2006-04-27 10:29:33
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Anow"

    > Tzn. ze składałaś PIT 37 i PIT 36 ?

    w tym roku za 2005 - pit37, pit36l i pit 38
    w poprzednim tylko pit36l i pit37