  • 41. Data: 2007-10-04 12:29:05
    Temat: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 09:55
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fe269r$5ii$2@inews.gazeta.pl>):

    > nie, ty napisales o subkulturze a nie konkretnych czynach. Tak jakbys
    > chcial karac skinow za to ze sa skinami czy matealowcow bo jakis moher
    > dostaje ze strachu gesiej skorki gdy obok nich przechodzi.

    No i? Jak ktoś jest członkiem mafii to należy go tępić. Nawet jeśli w
    świetle prawa niby jest OK. Taki Okek z Kaponych znany publicznie mafiozo
    się ślicznie ślizgał uciekając przed prawem, co nie znaczy że był kul i
    tylko se należał do nielubianej subkultury.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 42. Data: 2007-10-05 07:04:08
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 09:54
    > (autor Sowiecki Agent
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <fe2677$5ii$1@inews.gazeta.pl>):

    > No to chyba się nie rozumiemy.... Ja mówię o dresach jako o subkulturze
    > przestępczej. Znane mi dresy mają wyroki albo ich nie mają z powodu
    > wadliwego systemu prawnego lub braku wystarczająco mocnych dowodów. Ale
    > generalnie są to członkowie subkultury przestępczej i z definicji są źli i
    > społecznie szkodliwi.

    no nie rozumiemey sie.
    1.jak rozpoznac ze ktos popelnil przestepstwo a nie ma dowodu na to ?
    2. sugerujesz ze przy braku doowodw powinno sie ludzi zamykac w wiezieniach?
    3. po czym rozpoznajesz takiego dresa?

    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s
    Wysaj to do wszystkich swoich kontaktow co
    tydzien! Pamietaj ze 'Malym ludziom' zalezy na tym by
    jak najmniej wyborców poszlo glosowac ....

  • 43. Data: 2007-10-05 07:06:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <fe269r$5ii$2@inews.gazeta.pl>):

    > No i? Jak ktoś jest członkiem mafii to należy go tępić.

    c to znaczy byc czlonkiem mafii? Jak ktos jest czlonkiem zorganizowanej
    grupy przestepczej to znaczy ze rowneiz bierze udzial w pzrestepstwach,
    wiec nie koloryzuj. nie mozna byc w zorganizowanej grupie przesteczej
    nie popelniajac przestepstw a jedynie znajac kogos kto dokonuje takich
    czynow.

> [...]
    > się ślicznie ślizgał uciekając przed prawem, co nie znaczy że był kul i
    > tylko se należał do nielubianej subkultury.

    i tylko dlatego ze komus sie wydawalo (bez odowodw) ze popelnial
    pzrszetepstwo nalezaloby go zamknac, lecz sie. ktos kiedys o tobie moze
    tak powiedziec, a bedziesz pierwszym co te teorie zacznie krytykowac.

    P.

  • 44. Data: 2007-10-05 08:20:28
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 09:06
    wasz znak: <fe4np5$ask$2@inews.gazeta.pl>):

    > c to znaczy byc czlonkiem mafii? Jak ktos jest czlonkiem zorganizowanej
    > grupy przestepczej to znaczy ze rowneiz bierze udzial w pzrestepstwach,
    > wiec nie koloryzuj.

    No i? Al z Kaponych brał, a jednak nie dało rady go wsadzić za to.

> [...]
    > pzrszetepstwo nalezaloby go zamknac, lecz sie. ktos kiedys o tobie moze
    > tak powiedziec, a bedziesz pierwszym co te teorie zacznie krytykowac.

    Dlatego się tego nie robi, jednak cały wątek jest tak silnie oftopiczny, że
    po prostu zwróciłem uwagę na moralny a nie prawny aspekt. Jest masa takich
    przypadków, gdzie społeczeństwo cierpi, bo prawo nie daje rady.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 45. Data: 2007-10-05 12:24:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    > wasz znak: <fe4np5$ask$2@inews.gazeta.pl>):

    > No i? Al z Kaponych brał, a jednak nie dało rady go wsadzić za to.

    i chwala im za to u nas by pewnie siedzial bez dowodu, bo za maizdzacy
    dowod bierze sie czesto samo oskarzenie. Przynajmniej czlowiek niewinny
    ma tam duzo wieksza pewnosc (niz u nas) ze nie trafi do wiezienia bo
    komus sie bedzie wydawalo ze popelnil przestepstwo

    > Dlatego się tego nie robi, jednak cały wątek jest tak silnie oftopiczny, że
    > po prostu zwróciłem uwagę na moralny a nie prawny aspekt. Jest masa takich
    > przypadków, gdzie społeczeństwo cierpi, bo prawo nie daje rady.

    ale ty sugerujesz ze nalezy zatem uogolniac i wsyztskich bez dowodow
    zamykac (za przynaleznosc do 'dresow') co do niczego dobrego nie prowadzi

  • 46. Data: 2007-10-05 12:41:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 09:04
    wasz znak: <fe4nko$ask$1@inews.gazeta.pl>):

    > no nie rozumiemey sie.
    > 1.jak rozpoznac ze ktos popelnil przestepstwo a nie ma dowodu na to ?

    Dowody prawne a dowody społeczne to całkiem inna bajka.
    Np. mamy w szkole narkomana. Prawnie możemy mu nagwizdać. Chłopak bierze,
    trafia do szpitala i wraca na zajęcia za jakiś czas. Nie ma dowodów że
    diluje. A jednak wiemy, że jego obecność jest szkodliwa dla pozostałych
    uczniów.

    > 2. sugerujesz ze przy braku doowodw powinno sie ludzi zamykac w
    > wiezieniach?

    Nie przy braku dowodów, ale chodzi o to, że prawo powinno zostać zaostrzone
    w tym zakresie, bo społecznie wiadomo, że to dres, a jednak jest niewinny
    prawnie, bo cóż tam, że parę razy ryja komuś obił? Znikoma szkodliwość albo
    cośtam albo... i i tak wyjdzie najwyżej za 48h albo wcześniej.

    > 3. po czym rozpoznajesz takiego dresa?

    Poznasz dresa owego po zachowaniu jego.

    FUT: pl.soc.prawo

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 47. Data: 2007-10-05 12:56:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 14:24
    wasz znak: <fe5ae5$b5$1@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > ma tam duzo wieksza pewnosc (niz u nas) ze nie trafi do wiezienia bo
    > komus sie bedzie wydawalo ze popelnil przestepstwo

    No to dzisiaj z Selektywną bodajże jest Skazany na Szołszynk... :D
    Se da.

    > ale ty sugerujesz ze nalezy zatem uogolniac i wsyztskich bez dowodow
    > zamykac (za przynaleznosc do 'dresow') co do niczego dobrego nie prowadzi

    Nie, prowadzi. Problem jest tylko w sensownej metodzie badania. Bo jak
    przypadkiem spotkam się z dresem to ok. Ale jak ktoś w bandzie dresów bywa
    codziennie, to nie czarujmy się, niewinny nie jest.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl