  • 1. Data: 2007-10-03 06:00:58
    Temat: program do kpir
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Jaki program polecacie do KPiR pod Windows.
    Szukam prostego, funkcjonalnego i nowoczesnego programu. Będe wdzięczny za
    pomoc.

  • 2. Data: 2007-10-03 13:52:17
    Temat: Re: program do kpir
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 3 października 2007 08:00
    (autor bbl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fdvbgu$3fd$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Witam,
    >
    > Jaki program polecacie do KPiR pod Windows.
    > Szukam prostego, funkcjonalnego i nowoczesnego programu. Będe wdzięczny za
    > pomoc.

    Na początek możesz się zainteresować darmową Księgą Express z TGSoft.pl albo
    jej płatną wersją rozbudowaną.

    Fajne są też produkty StreamSoft, ale raczej dla małego przedsiębiorcy. Mają
    za to orgazmistycznie intuicyjny i wzorcowo zaprojektowany interfejs
    użytkownika. Sam używam wersji Lite z Entera (kiedyś była), bo mam małe
    potrzeby i sobie chwalę wygodę interfejsu.

    TGSoftowa ma wypaśniejsze możliwości, ale już mnie lameroodporny interfejs.

    Koszmarem za to są produkty LeftHanda, choć są tacy, co podobno je
    ujarzmili. Mi się nie udało i wymiękłem.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 3. Data: 2007-10-05 14:36:39