  • 1. Data: 2004-05-01 19:29:28
    Temat: Nie dostała PIT-11
    Od: "Wojciech Suszycki" <b...@g...pl>

    Witam!
    Moja znajoma nie dostała PIT-11 od pracodawcy. Była zatrudniona na umowę o
    pracę, skończyła pracować u niego w listopadzie 2003. Do tej pory nie dostała
    PIT-11. Wysłała ponaglenie poleconym, nie odpowiedział. W ZUSie sprawdziła -
    deklaracji i składek za nią nie ma. Wynagrodzenie otrzymywała.

    Jak tu się rozliczyć?
    Pani w US powiedziała żeby od kwoty z umowy o pracę sama sobie obliczyła
    koszty uzyskania, zapłacone zaliczki, ubezp.społeczne, zdrowotne itp.
    Ale jak można te kwoty odliczyć w zeznaniu rocznym jeżeli nie zostały
    zapłacone przez pracodawcę?

    dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2004-05-02 08:58:57
    Temat: Re: Nie dostała PIT-11
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

[...]

    to niech zglosi do US, ze ja oszukal, zatrudnil nielegalnie. I wsio,
    chcial orznac to niech sie teraz sam martwi.

    P.

  • 3. Data: 2004-05-04 19:31:48
    Od: "Wojciech Suszycki" <b...@g...pl>

    Przemyslaw Rokicki <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał
    (a):

> [...]
    >
    > to niech zglosi do US, ze ja oszukal, zatrudnil nielegalnie. I wsio,
    > chcial orznac to niech sie teraz sam martwi.

    Zgłosić do US to jedno, ale rozliczenie roczne złożyć obowiązek ma.
    Na razie złożyła nie uwzględniając tych dochodów, z napisałem jej pismo do US
    z prośbą o informację w tej sprawie.
    Może coś odpiszą.