    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nie dostałem pita!
    Date: Thu, 11 Apr 2002 00:56:19 +0200

    Hm... Byłem przekonany że odpowiadałem :(
    Ale skoro odpowiedzi nie widzę to ponowię:

    On Wed, 10 Apr 2002, Tomek Kozieł wrote:
    [...]
    >+ No i ten przyjemniaczek do dnia dzisiejszego nie przysłał mi pita!
    >+ Jakie sš regulacje prawne z tym zwišzane?
    >+ Wiem, że powinienem go dostać do 15 marca.

    Nie. Podawałem link do terminarza na stronie Rzepy
    (www.rzeczpospolita.pl -> terminarz), tam jest tekst
    że pracodawca musi do 15.III *sporządzić* PITa.
    Natomiast żeby go "udostępnić" lub wysłać pocztą
    ma czas do 1.IV !! (w ty roku 2.IV bo święto).
    Sądzę że wiedzą co piszą :)

    >+ Zawsze mi się wydawało, że pity to jest psi obowišzek pracodawcy...

    Jest. Ale być może jest "w terminie" (posłał pocztą skoro
    nie macie kontaktów).

    Pozdrowienia, Gotfryd