  • 1. Data: 2007-04-24 21:58:53
    Temat: Niechronologiczne zapisy
    Od: e...@w...pl

    Witam.

    Znajomy księgowy, któremu zleciłem prowadzenie kpir, bardzo mi
    narozrabiał w papierach i teraz muszę robić korekty. Mam teraz mały
    problem z niechronologicznymi zapisami. Rozliczam się memoriałowo,
    więc data sprzedaży to data księgowania w kpir. Niestety w kpir mam
    niechronologiczne zapisy np. 20.09.2004 jest po 24.09.2004. Mam takie
    dwa czy trzy przypadki i nie wiem za bardzo co zrobić. Czy wywalić to
    z kosztów, żeby mi się chronologia zgadzała? W sumie przychodzi mi do
    głowy tylko ten jeden pomysł. Macie może jakieś inne pomysły?

    Serdecznie pozdrawiam,
    McWilk.

  • 2. Data: 2007-04-24 22:08:56
    Temat: Re: Niechronologiczne zapisy
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >dwa czy trzy przypadki i nie wiem za bardzo co zrobić. Czy wywalić to
    >z kosztów, żeby mi się chronologia zgadzała?

    w przypadku kosztów nie zawsze fakture z 20tego otrzymujesz przed tą z 24tego