    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Nieoczekiwana zapłata
    Date: Wed, 10 Nov 2010 11:55:13 +0100

    Dostałem od klienta nieoczekiwaną zapłatę za "szybką" konsultację za
    którą nie ustalaliśmy żadnej płatności - po prostu szybka rozmowa, thank
    you i do widzenia.

    I nagle, po dwóch tygodniach przychodzi zapłata - a ja nie wiem co mam z
    tym zrobić :-)

    Faktury (choćby po terminie) za tamtą konsulatację nie wystawię bo wg
    mnie nie było usługi podlegającej opodatkowaniu (art. 8.2 uptu), więc
    wygląda na to że muszę tą zapłatę potraktować jako.. no właśnie - jako co?

    --
    Tomek