    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Nieodebrany PIT 11
    Date: Sat, 14 Apr 2012 17:58:53 +0200

    Witam,

    wysłałem 23.02.2012 PIT-11 listem poleconym do gościa, który u mnie
    robił na Umowie-Zleceniu. Niestety w piątek list wrócił do mnie z
    pieczątkami o awizowaniu 29.02 i 7.03. Słowem, gość go nie dostał/odebrał.

    Czy ja jestem jakoś winny niedostarczenia PIT-11 w terminie? Ja mam
    potwierdzenie nadania poleconego oraz informację o awizowaniu 29.02,
    czyli przed końcem lutego PIT-11 był potencjalnie u niego.

    Co teraz robić? Zapomnieć o sprawie, czy ponawiać próby dostarczenia
    PIT-11?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek