  • 1. Data: 2005-01-20 08:38:06
    Temat: Nieruchomosc a obywatelstwo
    Od: gostek I<c...@w...pl>

    Jak przedstawia się sprawa ew.praw jesli mając obywatelstwo
    zagraniczne, jestem posiadaczem nieruchomości w kraju. Przy czym
    prawo do działki nabyłam drogą spadku będąc w tym czasie za
    granica . Czy do dysponowania nieruchomoscią będę musiał zapłacić
    jakieś podatki

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-21 01:52:39
    Temat: Re: Nieruchomosc a obywatelstwo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005, gostek I wrote:

> [...]
    >+ prawo do działki nabyłam drogą spadku będąc w tym czasie za
    >+ granica . Czy do dysponowania nieruchomoscią będę musiał zapłacić

    +++
    Ustawa z dnia 28 lipca 1983r. o podatku od spadków i darowizn

    Art. 1.1) 1. Podatkowi od spadków i darowizn, zwanemu dalej "podatkiem",
    podlega nabycie przez osoby fizyczne własności rzeczy znajdujących
    się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub praw majątkowych
    wykonywanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, tytułem:
    1) spadku;
    ---

    --
    pozdrowienia, Gotfryd