  • Data: 2005-06-15 07:17:37
    Temat: Niezapłacony vat w wyniku działania pełnomocnika..
    Od: andrzej<a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W zeszłym roku na prośbę Mojego Ojca założyłem działalność gospodarczą,
    poniewż on miał problemy z us i ustanowiłem go pełnomocnikiem. Wszystko maiło
    być ok i było do około Grudnia od tego czasu zaczęły się problemy z płaceniem
    Vatu bo firma u którego był podwykonawcą zaczęła robić problemy z zapłatą za
    pracę. Pieniądze za poprzednie faktury dokladniej vat z tych faktur skredytował
    dalszą działalność.
    Pieniędzy niema do tej pory a ja już sam nie jestem pewien czy będą i czy Ojciec
    wogóle będzie wypłacalny.
    Ja jestem teraz w takiej sytuacji że US dobija się do mnie ja nie mogę zapłacić ani
    grosza bo niemam, pozatym nie ja ten dług zrobiłem zawierzyłem Ojcu i tak na tym
    wyszedłem.
    Nie wiem co mam zrobić długu jest na około 27 tysięcy. Czy można w jakiś sposób
    notarialnie tą firmę przepisać na niego ż by to on ponosił za nią odpowiedzialność?
    Wdzięczny byłbym za jakiekolwiek rady
    Pozdrawiam Andrzej

    -> http://usenet.pomocprawna.info