  • 1. Data: 2003-06-05 22:04:34
    Temat: No i mamy...
    Od: d...@o...pl

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030606/e
    konomia/ekonomia_a_1.html

    Czyli mój informator nie ściemniał :-(
    --
    pjo

  • 2. Data: 2003-06-05 22:32:48
    Temat: Re: No i mamy...
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3bf8.00001704.3edfbe71@newsgate.onet.pl...

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030606/e
    konomia/ekonomia_a_1.htm

    > Czyli mój informator nie ściemniał :-(

    Czy oni z uma saszli ??????
    Czy ktoś powstrzyma tego kretyna???

    BaLab

  • 3. Data: 2003-06-05 23:02:52
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Czy oni z uma saszli ??????
    > Czy ktoś powstrzyma tego kretyna???

    Zaprawdę nie wiem jaka katastrofa musiałaby nastąpić
    aby nasz "inteligentny" premier się zorientował, że
    ma w rządzie jeszcze większego durnia niż pan Pol.

    Pix

  • 4. Data: 2003-06-06 07:18:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jun 2003 d...@o...pl wrote:

    >+ http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030606/e
    konomia/ekonomia_a_1.html
    >+
    >+ Czyli mój informator nie ściemniał :-(

    Powoli.
    Ja tam w tekście widzę:
    ++++
    Zgodnie z propozycjš zawartš w nowelizacji ustawy osoby
    wykonujšce działalnoœć osobiœcie
    ----

    To że autor artykułu umieścił cytat za podtytułem "samozatrudnienie
    nieopłacalne" nie znaczy że dobrze go zinterpretował.
    Literalnie i wg nomenklatury obowiązującej "na dziś" oznaczałoby
    to że *osobiste* umowy o dzieło i zlecenia miałyby taki limit,
    a nie samodzielna DG.

    Przypominam że wg krążących pogłosek mają być oddzielne ustawy
    o podatku "osobistym" oraz z DG, a to by znaczyło że przytoczone
    zapisy *jednak* nie dotyczyłyby DG.

    Inna sprawa że nie wiem jak określić pomysł limitowania KUP
    np. przy umowie o dzieło: na pewno nie jest to metoda na
    "swobodę umów" (do TK ?) i rozwój gospodarczy ! Głupota ?
    Ale głupotą jest ciągłe podwyższanie podatków - więc nic
    nowego...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-06-06 07:37:42
    Od: maruda <m...@g...mm.pl>

    06.06.2003 09:18, persona, tytułująca się 'Gotfryd Smolik news', napisała:

> [...]
    > "swobodę umów" (do TK ?) i rozwój gospodarczy ! Głupota ?
    > Ale głupotą jest ciągłe podwyższanie podatków - więc nic

    Też tak sądze.

    Kolejny pomysł MF, który dowodzi, że autorzy nie mają nawet bladego
    pojęcia o skutkach, jakie zrodzi.

  • 6. Data: 2003-06-06 07:45:18
    Od: "Graszka" <g...@p...wp.pl>

    Faktycznie, włos się jeży i scyzoryk w kieszeni otwiera. Ale swoją drogą -
    czy rząd Leszka M. ma szanse na trwanie po referendum? Mamy umowną ciszę
    przed burzą. Tak więc ulubiony min. fin. też - co daj Boże - zniknie nam
    znów za horyzontem. Co prawda z tego nie wynika jeszcze że będzie lepiej,
    ale drugiego takiego "kreatywnego" ministra szybko nikt nie znajdzie.
    Może nie denerwujmy się na zapas. Dzień dzisiejszy niesie i tak
    wystarczająco dużo emocji.
    Graszka