  • 1. Data: 2003-06-05 22:06:57
    Temat: Cisza wyborcza
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <r...@h...com>

    Oglądaliście Tygodnik Polityczny Jedynki?

    Ale euroentuzjaści zostali zmiażdżeni!

    Szkoda, że tak mało późno daki dszansę na pokazanie prawdy i faktów,
    "szans" i ZAGROŻEŃ!

  • 2. Data: 2003-06-06 10:27:57
    Temat: Re: Cisza wyborcza
    Od: "gosek" <g...@w...pl>

    Twoim zdaniem ulotka Bloku Patriotycznego nr 2 to zmiazdzenie
    Euroentuzjastow ??

    Bo moim zdaniem wyraz debilizmu !!!

    gosek

  • 3. Data: 2003-06-06 14:18:04
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    Ja nie ogladalem ale chetnie bym sie chocby w skrocie dowiedzial co tez
    bylo tym walcem...
    Dawid

  • 4. Data: 2003-06-06 15:44:43
    Od: "gosek" <g...@w...pl>

    Argumenty Eurosceptykow z Bloku Patriotycznego nr 2
    1. Rolnicy nie beda mogli uprawiac ziemi
    2. Rolnicy nie beda mogli przewozic swoich plonow poruszajac sie po drogach
    3. Wszystkie zwierzeta beda liczone co do sztuki, nawet kury, a liczeniem
    zajma sie rodziny Zydowskie, ktorych przywieziono juz w tym celu 2 miliony.

    Jak dla mnie to jest ponizej poziomu umyslowego przeszkolakow.

    gosek

  • 5. Data: 2003-06-06 15:54:54
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <r...@h...com>

    Użytkownik gosek <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bbpqaa$pjc$...@i...gazeta.pl...
    > Twoim zdaniem ulotka Bloku Patriotycznego nr 2 to zmiazdzenie
    > Euroentuzjastow ??
    >
    > Bo moim zdaniem wyraz debilizmu !!!

    A może zwykła prowokacja?
    Nie słyszałem o takim bloku...

  • 6. Data: 2003-06-06 15:55:22
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <r...@h...com>

    Użytkownik Dawid <d...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...tpi.pl...
    > Ja nie ogladalem ale chetnie bym sie chocby w skrocie dowiedzial co tez
    > bylo tym walcem...
    > Dawid

    Przejdź na coc.polityka

  • 7. Data: 2003-06-06 15:56:05
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <r...@h...com>

    Użytkownik gosek <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bbqcs9$fha$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    miliony.

    > Jak dla mnie to jest ponizej poziomu umyslowego przeszkolakow.

    Tendencyjna fałszywka

  • 8. Data: 2003-06-07 13:40:46
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "gosek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Twoim zdaniem ulotka Bloku Patriotycznego nr 2 to
    > zmiazdzenie
    > Euroentuzjastow ??
    >
    > Bo moim zdaniem wyraz debilizmu !!!

    Ta ulota to była robota eurotumanów aby zdyskredytować eurosceptyków.
    Podobnie jak telewizyjny klip z facetem przebranym za Żyda, który zachęcał
    do głosowania na TAK, bo wtedy Żydzi odzyskają w końcu "swoje" kamienice był
    produktem eurosceptyków.

    Ale trzeba przyznać, że w ostatniej konformtacji telewizyjnej eurosceptycy
    zmiażdżyli wręcz euroentuzjastów. Co ciekawe, zapewne znany tutaj prof.
    Modzelewski (ten od podatków), który siedział po stronie zwolenników wejścia
    do UE - ilekroć zabierał głos to prostował kłamstewka eurotomanów i był
    oklaskiwany przez eurosceptyków.

    Osobiście żałuję, że kampania przypominała najlepsze lata propagandy
    bolszewickiej, natomiast nie dowiedziałem się z niej ani trochę na jakich
    warunkach za rok będąc w Unii będę mógł powadzić dalej swój biznes.

    Pozdrawiam,
    BaLab