  • 1. Data: 2003-01-24 19:26:01
    Temat: Normy czasu pracy
    Od: "jasny1gwint" <j...@p...onet.pl>

    Cześć wszystkim.
    Jest siedmiodniowy tydzień pracy i w jednym tygodniu pracownik pracuje
    w cyklu: 6 dni po 8 godz. (przerwa 2dni w tym niedziela)
    a w drugim 4 dni po 8 godz. itd
    Czy taka praca jest zgodna z przepisami.

    Zbigniew

  • 2. Data: 2003-01-24 22:46:34
    Temat: Re: Normy czasu pracy
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    jasny1gwint <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > w cyklu: 6 dni po 8 godz. (przerwa 2dni w tym niedziela)
    > a w drugim 4 dni po 8 godz. itd
    > Czy taka praca jest zgodna z przepisami.

    Moim zdaniem tak, jeśli wynika to z charakteru pracy

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet