  • 1. Data: 2004-10-09 09:46:28
    Temat: Nota obciążeniowa
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Jest tak:
    Kontrahent nie wykonał usługi w całości, więc obniżyłem mu kwotę należnego
    wynagrodzenia z tego tytułu (zwanego opłatą) i zawiadomiłem że oczekuję na
    korektę faktury, która była wystawiona z góry.
    Jako że nie bardzo chce to uczynić zaczął coś mącić że to ja muszę najpierw
    wystawić notę obciążeniową.
    Tyle że w necie wyczytałem iż nie stosuje się takowych dokumentów między
    vatowcami, powinna byćod razu korekta jego faktury.

    Niech mnie ktoś oświeci co zrobić, ew. jak musi wyglądać taka nota i co z
    Vatem, oraz księgowaniami w jej przypadku?
    Jestem na PK.