  • 1. Data: 2002-07-05 12:56:48
    Temat: Nota odsetkowa od dostawcy
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy notę odsetkową mogę zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?
    Wydaje mie się, że nie ale proszę o opinie.

    Pozdrawiam
    Kubusiam

  • 2. Data: 2002-07-05 13:05:13
    Temat: Re: Nota odsetkowa od dostawcy
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy notę odsetkową mogę zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?
    > Wydaje mie się, że nie ale proszę o opinie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Kubusiam
    Jeśli ją zapłacisz dostawcy to możesz zaliczyć do kup.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-07-05 13:08:45
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli ją zapłacisz dostawcy to możesz zaliczyć do kup.
    > Jolka
    >
    >-----------------------
    A co z odsetkami za zwłokę (zapłaconymi)do US lub do ZUS-u?

    Kubusiam

  • 4. Data: 2002-07-05 13:14:43
    Od: "Tomek" <o...@y...com>

    > A co z odsetkami za zwłokę (zapłaconymi)do US lub do ZUS-u?

    Tych odsetek nie możesz zaliczyć do kosztów podatkowych.
    Tomek

  • 5. Data: 2002-07-05 20:55:41
    Od: "xxx" <x...@x...com>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli ją zapłacisz dostawcy to możesz zaliczyć do kup.
    > Jolka

    W dacie zapłaty oczywiście
    Ilona

  • 6. Data: 2002-07-08 06:12:00
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <o...@y...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tych odsetek nie możesz zaliczyć do kosztów podatkowych.
    > Tomek

    a jeżeli kupiłem od ZUS-u stare meble i spóźniłem się z terminem płatności?
    to chyba jednak można ;-)
    pamiętaj, że te "organizacje" mogą też występować jako podmioty ogspodarcze,
    więc nie można dawać tak jednoznacznych odpowiedzi

    --
    A.S.

  • 7. Data: 2002-07-08 23:49:24
    Od: "Tomek" <o...@y...com>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ogspodarcze,
    > więc nie można dawać tak jednoznacznych odpowiedzi

    Masz rację, ale chyba nie o stare meble chodziło w pytaniu :-)
    Trudno w krótkiej odpowiedzi przewidzieć wszelkie możliwe sytuacje ...

    Tomek