  • 1. Data: 2003-02-11 13:46:44
    Temat: Nowa Lista Plac
    Od: "Pawel" <s...@p...pl>

    Czy ktos juz ma obowiazujaca liste plac (oczywiscie uwzgledniajaca skadke
    zdrowotna 8 %). Poszukuje czegos takiego najlepiej w Excelu lub pdf.

    z gory serdecznie dziekuje

  • 2. Data: 2003-02-11 14:03:01
    Temat: Re: Nowa Lista Plac
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    Ja też poszukuję. Z góry dzięki.

    Pata

  • 3. Data: 2003-02-11 17:48:45
    Od: "Łukasz Lis" <l...@p...onet.pl>

    Witam !

    ja zacząłem pisac programik do tego, ale narazie jest w powijakach
    tzn
    wyliczenia robi juz poprawnie, ale brakuje jeszcze drukowania,
    co mam nadzieje w najbliższym czasie zostanie dorobione

    program jest do sciągnięcia :
    http://www.tl.krakow.pl/~lisek/pliki/pomocnik.tar.gz

    działa w środowisku Linuxowym
    wymaga biblioteki GTK 1.2